články

6.6.2014 21:27:43 |

Giro d’Italia

30.5.2014 21:09:15 |

Část teamu charitativní tour na kole 2014 včera odjela do Itálie na Giro d’Italia, kde absolvují jednu z nejtěžších etap – stoupání na Maniago – Monte Zoncolan. Jako jediní jsme získali povolení a záštitu od Slovenské ambasády v Itálii.

PROMOJÍZDA BRATISLAVA – KUNOVICE 8.5.2014

9.5.2014 21:07:29 |

PROMOJÍZDA BRATISLAVA - KUNOVICE 2014

19.3.2014 11:31:51 |

SVÁTEČNÍ VEČER S VZP ČR A OS ŽIVOT PRO DĚTI

30.12.2013 08:55:24 |

29.12.2013 jsme díky VZP uspořádali pro děti a jejich rodiny  sváteční večer v Uherském Hradišti ve Slováckém divadle. Shlédli jsme krásné představení hry Lucerna a poté herci Slováckého divadla spolu s námi a zástupci VZP předali dětem balíčky. Šťastné pohledy dětí a jiskřičky v očích mluví za vše. Poté jsme se přesunuli do Kunovic do restaurace na Pánský dvůr, kde jsme měli připravené pohoštění a pro děti čokoládovou fontánu, u které byl stále hlouček dětí.

Na závěr našeho společného večera jsme pro děti připravili malé překvapení.  Na nádvoří Pánského dvoru se blýskali ohňostroje.

Tímto jsme se rozloučili se starým rokem a už se těšíme na ten nový!

Za OS Život pro děti bychom chtěli pěkně poděkovat všem, kteří se na tomto svátečním večeru podíleli.

Především VZP ČR, hercům Slováckého divadla a restauraci Pánský dvůr.

VESELÉ VÁNOCE

Napsali o nás v Deníku

21.10.2013 22:12:41 |
Přečíst článek >

Rekondičně regenerační pobyt - pátý den

20.10.2013 20:38:33 |

Rekondičně regenerační pobyt - čtvrtý den

19.10.2013 17:17:54 |
Přečíst článek >

Rekondičně regenerační pobyt - třetí den

17.10.2013 22:04:07 |

Rekondičně regenerační pobyt - druhý den

17.10.2013 11:17:04 |

REKONDIČNĚ REGENERAČNÍ POBYT PO NÁROČNÉ LÉČBĚ 15.10.-20.10.2013

15.10.2013 23:16:20 |

Napsali o nás v Kunovjanu

1.10.2013 13:29:51 |
Přečíst článek >

Plán programu na rekondičně regenerační pobyt

1.10.2013 12:07:33 |

POBYT NA BUCHLOVĚ

26.9.2013 12:08:08 |

Děkujeme hotelu Buchlov, že nám umožní v krásném prostředí organizovat rekondičně regenerační pobyt po náročné onkologické léčbě pro děti a jejich rodiny od 15.10.-20.10. za zvýhodněnou cenu. Moc si toho vážíme.

VELKÝ REKONDIČNĚ REGENERAČNÍ POBYT

26.9.2013 10:15:43 |

Televize SLOVÁCKO natočila o naší charitativní tour pěknou reportáž

3.7.2013 08:59:26 |

POSLEDNÍ 9. ETAPA CHARITATIVNÍ TOUR NA KOLE 2013

17.6.2013 10:13:39 |

9.etapa TRENČÍN – BRATISLAVA

Naše poslední etapa je spestřená olympijskými medailisty. Do pedálů s námi šlapou i Peter a Pavol Hochschornerovci, jejich rychlé tempo nás dovede až na Kramáre, navštívíme malé onkologické pacienty a aspoň trošinku jim zpříjemníme těžké chvíle.

Poslední etapu letošní cyklotour startujeme ráno od stadionua Mariána Gáborika. V čele peletonu už stojí bratři Hochschornerovci, Peťo a Palo se ujali tandemového kola. Přesně v 8h ráno nás odstartuje hokejista Janko Pardavý, tři dva jedna start, vyrážíme! Naše první zastávka je obec Rakoľuby, tam nás čekají děti na kolech a společně dorazíme do obce Kočovce. Po srdečném přivítání s obyvateli a občerstvení jedeme dál. Stojíme v Hlohovci. Naše průměrná rychlost je nad 30 kilometrů za hodinu protože dnešní tempo určují Hochschornerovci. Před druhou hodinou dojíždíme do města Sereď. Tak jako minulý rok i letos primátor připravil úžasný program, pohoštění, symbolický šek a na cestu přibalil karton šampaňského . Netrpělivě nás už čekají v obci Nový život – Eliášovce. Opět i tady je krásné přivítání. Rychlostí blesku se přesouváme do obce Zlaté Klasy. Starosta nás čeká i s finančním darem a dárkovými předměty pro všechny cyklisty. Přijíždíme do obce Tomášov. Místní děti nás čekají, mávají a těší se ze společnosti cyklistů. No a máme tady Malinovo, domovinu Tuliho Vojtka. Starostka nás vítá na fotbalovém stadionu, rybky tady voní, hudba hraje, Miro Bilík přijímá šek na 200 eur. Po občerstvení máme před sebou už jen poslední zastávku, tu nejdůležitější. Jdeme se podívat na malé bojovníky na dětskou onkologii na Kramároch. Policejní doprovod nás doprovází až před vchod. Tam nás už čeká bratislavský župan Pavol Frešo. Společně i s dárečky vcházíme na oddělení. Vítáme se s dětmi i jejich rodiči, navštívíme i ležící pacienty v nemocničních pokojích. Děti jsou úžasné, i přes bolesti mají na tváři úsměv a v očích víru, že všechno bude dobré, že už brzy opustí stěny nemocnice a budou žít život jaký si zaslouží. Právě tady si každý z nás uvědomí, že to co děláme má smysl, protože bojovat za tyto malé človíčky stojí za to!!!¨

Za devět dní naší charitativní cyklotour na kole se nám podařilo vysbírat penízky na další pobyt pro dětičky s rodiči a sourozenci, který bude v říjnu na krásném hotelu Buchlov. Díky patří každému kdo pomohl. Nejen cyklistům, kteří šlapali do pedálů a zvládli mnohdy náročný terén i tempo, ale i lidem na Moravě a na Slovensku, kteří přispěli na rekondičně – regenerační pobyty pro malé bojovníky.

Našim cílem a posláním je aby celé rodiny mohli strávit zcela zdarma rekondičně regenerační pobyty s jinými rodinami ( které si tuto zákeřnou nemoc také prožili), pár dnů v krásném prostředí hotelů, kde zapomenou alespoň na chvíli na všechnu bolest, kterou si po dobu léčby prožili.

OS Život pro děti chce:

- Uvést do známosti problematiku a potřeby

- Návrat rodin do běžného života

- Vydat příručku pro rodiče

- Zavést internetovou poradnu

- Nákup přístroje Quantum Cell Expansion

Pomáhejte spolu s námi a podpořte tak dobrou věc.

Vždyť DĚTI…….

JSOU NAŠE NEJVĚTŠÍ POKLADY, PRO KTERÉ JSME OCHOTNI UDĚLAT COKOLI .

Můžete přispět: koupí náramku s nápisem život pro děti

koupit si tričko s logem

zaslat finanční částku na účet občanského sdružení

Život pro děti

ČÍSLO ÚČTU: 107-1881850287/0100

více na www.zivotprodeti.cz

Přečíst článek >

TV Nova natočila reportáž o charitativní tour,kterou pořádalo OS Život pro děti a OZ Děťom pre život

13.6.2013 15:05:33 |

Velká charitativní tour na kole 2013

31.5.2013 10:35:36 |

Charitativní tour na kole 2013 napříč Českem a Slovenskem je mezinárodní charitativní cyklotour, která se letos po čtvrté  opět jede a to 6. června ze Zlína. Záštitu nad touto tour nám předal primátor města Zlína MUDr. Miroslav Adámek. Chtěli  bychom  touto cestou přizvat všechny příznivce kol a hlavně všechny dobré lidičky, kteří by chtěli s námi pomáhat onkologicky nemocným dětem a to buď morálně krátkou jízdou s peletonem  nebo  třeba přispět finanční částkou pro tyto děti na číslo účtu: 107-1881850287/0100. Také si můžete zakoupit náramek s nápisem život pro děti, nebo  tričko s logem.

První etapa 4. ročníku Charitativní tour na kole 2013 je úspěšně odstartována :

Zlín-Kunovice

Ráno nás přivítalo ve studiu rádio Kiss Publikum, kde jsme měli živý vstup. Poté nás mluvčí magistrátu Zlína Mgr. Dvořák úspěšně odstartoval. Měli jsme před sebou náročnou etapu, která se jela krásnou přírodou, ale ty kopce byli nekonečné. Na naší trase nás jako první přivítaly děti ze ZŠ Pohořelice spolu se starostou obce, které nám zazpívaly. Před radnicí v Napajedlech nás děti také vítaly. Prohlédli jsme si krásnou budovu městského úřadu a spolu s místostarostou panem Ohnoutkem, který se k nám připojil jsme pokračovali do dalších kopců a to směr Halenkovice. V této obci nás před OU čekaly děti s krásnými mávátky s naším logem, které samy vytvořily a také zástupci obce. Připojily se k nám děti na kole a paní radní. Ve Žlutavě nás vítal na travnatém paloučku pan starosta, kde děti měly připravený program. Dále jsme pokračovali dál po trase a stoupali na Bunč. Už jsme tady, asi si všichni oddechli po zvládnutí nekonečných kopců! Poté jsme sjížděli do Kudlovic, kde nás přivítal ředitel školy Mgr. Korábek, který nám od dětí předal šek. V Uherském Hradišti se k nám připojily děti ze ZŠ Pálenice z Kunovic , paní učitelky, maminky a také nás podpořila fotbalistka 1. FC Slovácko Zdeňka Skupinová. Vyrazili jsme směrem k cíli, ale ještě jsme měli krátkou zastávku v UH před sídlem územního odboru HZS, kde nám pan ředitel Ing. Jaroslav Olbert, který s náma jede v peletonu celou tour předal s panem Dudou, který nás také doprovázel šek pro děti na pobyt. Při příjezdu do Kunovic na Pánský dvůr nás vítaly děti ze souboru Kunovjánek, které zde vystupovaly. Přivítal nás i pan místostarosta, který se k nám připojí v druhé etapě. Ukončení první etapy bylo moc příjemné, i když jsme trochu zmokli. Pro cyklisty nám restaurace Pánský dvůr připravila výborné občerstvení a chutné jídlo, za co bychom chtěli panu Novákovi moc poděkovat. Děti se zde mohly sportovně vyžít. Společnost EON připravila sportovní atrakce: EON fotbalový park, skákací balón, děti jezdily na Sagvejích a el. koloběžkách. Letos máme nový tahoun a to tandemové kolo. Etapy se účastnil i Petr Lechner, profesionální cyklista KTM. Etapa byla dlouhá 92 km a cyklisté nastoupali 1310 výškových metrů.

Všem účastníkům 1. etapy, partnerským obcím a dárcům bychom chtěli poděkovat. Na rekondičně regenerační pobyt malých onkologických pacientů s rodiči jsme vyšlapali 51.500,-Kč.

Druhá etapa 4. ročníku Charitativní tour na kole 2013 je před námi : Kunovice-Trenčín

V 8 hodin nás na Pánském dvoru čekali noví účastníci. Přidala se k nám i paní starostka Mgr. Majíčková a místostarosta Ing. Vardan. Na Tandemovém kole vyrazili naši předsedové sdružení. Leoš Hanák za Život pro děti a Mirek Bilík za Děťom pre život. Tak a frčíme do Uherského  Brodu. Na náměstí nás vítá pan místostarosta Ing. Hrdý a děvčata s výbornými koláčky. Za doprovodu policie vyjíždí peleton dál směrem na Slovensko. V Šumicích se k peletonu připojili starostové Mikroregionu Bojkovsko aby nás doprovodili do Bojkovic. Z Bojkovic už stoupáme přes Komňu směrem na Rasovou a do Trenčína. Po cestě jsme se zastavili v Drietome kde nás přivítal Starosta obce a ředitel školy s dětmi. Z Trenčína se celý peleton přesune auty do Nové Sedlice a zítra nás čeká další etapa.Dnešní etapa byla dlouhá 67 km.Všem účastníkům 2. Etapy a partnerským obcím  bychom chtěli poděkovat.

3. etapa

Na 3. etapu se k nám přidal 11 letý  Šimon  Holoďák, který sám překonal leukémii a dnes se rozhodl, že s námi pojede i se svým tatínkem.  Statečně šlapal na Kremenec  spolu s námi a společně jsme  přišli až na vrchol, kde jsme nechali vlajku projektu.  Šimon tam zanechal hlavní odkaz projektu: jaké jsou děti statečné po dobu  léčby i  po jejím  ukončení. Večer  jsme měli společnou mši v pravoslavné církvi ve Stakčíně za všechny malé pacienty. Večer nás už čakali na Obecním úřadu ve Stakčíně, kde nás vesele přivítali, pohostili a odevzdali  šek na 400€.

4. etapa STAKČÍN – PREŠOV

O 8,00 sme odštartovali zo Stakčína tandem na čele s Ivanom Tuli Vojtekom aj so Šimonkom.  Postupne sa k nám pridávali nadšenci z Humenského a Sninského okresu. Medzi nimi aj ďalší bojovník s onkologickým ochorením 16-ročný Jakub Karľa zo Sniny. V Humennom bol najstarším účastníkom pelotónu 66-ročný Štefan Pfeiffer.  Doposiaľ nevynechal ani jeden ročník.„Išiel som aj z Ašu do Novej Sedlice. Je to výborná akcia. Podobne by sa malo pomáhať všetkým deťom, ktoré to potrebujú,“ povedal predtým, ako v Humennom opäť nasadol na bicykel a pokračoval do Prešova.Pelotón išiel rýchlo a Tuli ťahal ako drak. O 15.00hod. ich na námestí privítal zástupca primátora a hokejista René Pucher, spolu s poslankyňou Janette Langovou a tak sme pokračovali do Harley-Davidson.  Dali sme si malú prestávku, nabrali silu....  O 17.30hod. sme  vyrazili na spanilú jazdu mestom spolu s asi 25 harleykmi. Milé bolo pridanie sa malého chlapčeka s mamičkou, ktorý statočne odšlapal pred motorkami až do centra. Bolo to naozaj silné asi 35 cyklistov a 25 harley motoriek... Ale nesmieme zabudnúť aj na retro bicykle a babetku...Večer sme vďaka dobrým ľudom z Harley-Davidson a sponzorom mali spoločnú party, kde na nás všetkých čakalo chutné pečené prasiatko. Každý si pochutnal, nikto neostal hladný....

O zábavu sa postarala skupina PINK FLOYD Revival...

Nemôžeme zabudnúť na všetkých, ktorí nám odovzdali symbolické šeky  zo zbierok zamestnancov a majiteľov firiem - Holtrans, Motor-Car Prešov, Autotransport, PS-Logistic a taktiež aj tím, ktorí nám prispeli do našej zbierky počas večernej párty...

Prešov opäť nesklamal..... Chceme sa osobitne poďakovať Harley-Davidson v Prešove.

5. etapa PREŠOV – KOŠICE - PREŠOV

Dnes startujeme trasu Prešov-Košice, na tandemu dnes šlape zástupce českého sdružení  Život pro děti Leoš Hanák společně se slovenským kamarádem Martinem Antaličem.  První zastávka je  v nemocnici v Košicích. Na dětském onkologickém  oddělení, kde  nás přivítala paní doktorka Galoóva.  Přinesli jsme dětem  dárečky a alespoň na chvíli se jich snažíme vytrhnout z těžké reality. Věříme, že co nejdřív  opustí čtyři  stěny nemocničního  pokoje a budou se opět  věnovat  hezčím věcem, na které mají v jejich mladém věku nárok. Po nemocnici se vydáváme na cestu, směr Tuhrina. Vítá nás místní kapela a představitelé. Naší další zastávkou je obec Hrašovík. Veselá starostka se o nás pěkně postarala a odevzdala šek  na 100€. Přijíždíme do Prešova, po dobré večeři následuje zasloužený spánek. Zítra nás čeká náročná etapa, směr Tatry.

6. etapa PREŠOV – VYSOKÉ TATRY

Etapa, na ktorej nás čakalo mnoho zastávok. Mnoho jedla, dobrej nálady a v neposlednom rade krásny večer plný emócií.

Šiestu etapu sme odštartovali z námestia na Hlavnej ulici. Na cestu cyklistický pelotón vyprevadil primátor Prešova Pavel Hagyari.  Mali sme pred sebou etapu s viacerými zastávkami v obciach a mestách. Privítania sme sa dočkali hneď v meste Sabinov. Deti zo základnej školy ukážkovo mávali na cyklistov ako ma 1.mája. Primátor nám odovzdal šek na 100€. Nasledovala návšteva v Kamenici. Tam nám spoločnosť robili aj deti, ktoré o dušu šliapali do pedálov a stali sa na chvíľu najmenšími členmi nášho pelotónu. Cyklisti si pochutili na skvelých domácich koláčoch a starosta za svoju obec prispieva sumou 350€. Pokračujeme smer Šarišské Jastrabie, kde sme sa tiež dočkali vrúcneho privítania od predstaviteľov obce a malých žiakov. Do kasičky putuje ďalšia krásna suma 335€. V ďalšej obci Orlov sa náš pelotón opäť rozrástol o malých cyklistov. Nechýbala ani kultúrna vložka v podaní detského speváckeho súboru, po jeho vystúpení nám predstavitelia obce a školy odovzdávajú šek v hodnote 50€. Žiaci navyše pridávajú svoju vlastnú zbierku v hodnote 30€. A nastal čas obeda. Na ten nás pozvali v obci Čirč. Skvelé buchty nám pripravili usmiate kuchárky v miestnej základnej škole. A čo sme nezjedli, to nám nabalili :-) Starosta odovzdáva šek v hodnote 200€. Posilnení dobrým obedom sme došliapali do obce Plavnica. Aj tu nás čaká mávanie ala 1.máj a finančná podpora v hodnote 250€. Poobede nám počasie uštedrilo bohatú nádielku dažďa. Krátku návštevu absolvujeme v obci Hniezdne. V Nestville park ochutnávame pravú domácu whisky. Nepretržitý dážď nás neodrádza a úspešne sme sa dostali do Tatier. V cieli dnešnej etapy v Tatranskej Lomnici nás privítali deti s rodičmi, ktorí si tu užívajú rekondičný pobyt. Večer nás malí bojovníci, ktorí prekonali ťažkú chorobu presvedčili, že to čo robíme, má zmysel. Zatancovali, zaspievali a všetkým nám zdravým ľuďom ukázali, že napriek chorobe idú ďalej a bojujú o lepšie a krajšie dni.  Šťastný úsmev týchto detí, ich energia a bojovnosť bol najkrajší darček, aký sme mohli dostať!

7. etapa VYSOKÉ TATRY – TERCHOVÁ

Náročná etapa plná kopců nás stála mnoho sil, ale i přes to jsme  šťastně došlapali až do Jánošíkového kraje.

Brzké tatranské ráno, čerstvý vzduch, všude ticho a ze snu nás budí známý zvuk Bilovi píšťalky. Přesně takto se začíná každý náš den.  Bilova píšťalka se stala neodmyslitelnou součástí našeho projektu. Máme před sebou slunečný den, který začíná úžasně. Startujeme  z  Dolného Smokovca  za podpory žáků   místní základní školy. Sedáme na kola, první zastávka nás čeká v Liptovskom Hrádku. Před městským úřadem máme krásné přivítání,  pohoštení.  Od zástupců města přebíráme šek na 300€.  Po občerstvení znova sedáme na kola a pokračujeme. Projíždíme krásnou krajinou Liptova až se dostaneme do Dolného Kubína. Někteří jsou ze zdejších kopců vyčerpaní, ale za to spokojení a šťastní, že jim to šlape. Po přijetí starostou Dolného Kubína a občerstvení pokračujeme. "Traťovky" v podobě baget, a koláčky nám dodávají sílu. Překonáváme další  kopce, přejdeme Terchovú a šťastně se dostáváme k hotelu Bránica v obci Belá.  Čekají nás tu naši přátelé, hokejisti z Trenčína, kteří nás podporují  každý rok. Vydatná večeře a spát! Další etapa je tu už za pár hodin...

8. etapa TERCHOVÁ – TRENČÍN - předposlední

V 8 hodin vyrážíme.  První zastávka Teplička nad Váhom. Pěkné přivítání, pár fotografií a šlapeme dál. Děti ze základní školy v Považskom  Podhradí se na nás už teší.  Dětičky nám složily písničku a předvedly  se v plné parádě. Každému cyklistovi věší  na krk vlastnoručně vyrobenou medaili, krása! Přejedeme pár kilometrů a dorazíme před kino Mír v Považskej Bystrici. A opět  uvítání jak se patří! Je poledne, čas obědu. Na ten jsme vyrazili do obce Beluša. Plné náměstí, skvělý program a veselý pan starosta Ján Prekop. Ten se opravdu  pochlapil a náš projekt vzal víc jak vážně. Odevzdává nám šeky nejen se sbírky v obci, ale i od konkrétních dárců, obyvatelů obce Beluša.- 700€. Děkujeme… Prázdné žaludky si naplníme výborným guláškem.  Čekají nás děti v obci Košeca a milý pan starosta. I přes povodně, které tuto obec postihli na nás nezapomněli.  No a šlapeme dál-směr Trenčín. Tempo je rychlé. V  čele peletonu jedou  trenčínští hokejisté Braňo Jánoš, Janko Pardavý a další  nejen sportovci, ale hlavně skvělí lidé. Přijíždíme do Trenčína, první zastávka je na hřbitově  pod hradem. Tak jako minulý rok, ani letos jsme nezapomněli na Pavla Demitru.  Minutou ticha u jeho hrobu si tohoto skvělého člověka uctí každý z nás...Ubytujeme se na stadionu  Mariána Gáboríka

PROMOJÍZDA BRATISLAVA - KUNOVICE 2013

Partneři projektu

Partneři

Mediální partner

mediální partner rádio kiss publikum