články > Akce - aktuality > POSLEDNÍ 9. ETAPA CHARITATIVNÍ TOUR NA KOLE 2013

POSLEDNÍ 9. ETAPA CHARITATIVNÍ TOUR NA KOLE 2013

17.6.2013 10:13:39

9.etapa TRENČÍN – BRATISLAVA

Naše poslední etapa je spestřená olympijskými medailisty. Do pedálů s námi šlapou i Peter a Pavol Hochschornerovci, jejich rychlé tempo nás dovede až na Kramáre, navštívíme malé onkologické pacienty a aspoň trošinku jim zpříjemníme těžké chvíle.

Poslední etapu letošní cyklotour startujeme ráno od stadionua Mariána Gáborika. V čele peletonu už stojí bratři Hochschornerovci, Peťo a Palo se ujali tandemového kola. Přesně v 8h ráno nás odstartuje hokejista Janko Pardavý, tři dva jedna start, vyrážíme! Naše první zastávka je obec Rakoľuby, tam nás čekají děti na kolech a společně dorazíme do obce Kočovce. Po srdečném přivítání s obyvateli a občerstvení jedeme dál. Stojíme v Hlohovci. Naše průměrná rychlost je nad 30 kilometrů za hodinu protože dnešní tempo určují Hochschornerovci. Před druhou hodinou dojíždíme do města Sereď. Tak jako minulý rok i letos primátor připravil úžasný program, pohoštění, symbolický šek a na cestu přibalil karton šampaňského . Netrpělivě nás už čekají v obci Nový život – Eliášovce. Opět i tady je krásné přivítání. Rychlostí blesku se přesouváme do obce Zlaté Klasy. Starosta nás čeká i s finančním darem a dárkovými předměty pro všechny cyklisty. Přijíždíme do obce Tomášov. Místní děti nás čekají, mávají a těší se ze společnosti cyklistů. No a máme tady Malinovo, domovinu Tuliho Vojtka. Starostka nás vítá na fotbalovém stadionu, rybky tady voní, hudba hraje, Miro Bilík přijímá šek na 200 eur. Po občerstvení máme před sebou už jen poslední zastávku, tu nejdůležitější. Jdeme se podívat na malé bojovníky na dětskou onkologii na Kramároch. Policejní doprovod nás doprovází až před vchod. Tam nás už čeká bratislavský župan Pavol Frešo. Společně i s dárečky vcházíme na oddělení. Vítáme se s dětmi i jejich rodiči, navštívíme i ležící pacienty v nemocničních pokojích. Děti jsou úžasné, i přes bolesti mají na tváři úsměv a v očích víru, že všechno bude dobré, že už brzy opustí stěny nemocnice a budou žít život jaký si zaslouží. Právě tady si každý z nás uvědomí, že to co děláme má smysl, protože bojovat za tyto malé človíčky stojí za to!!!¨

Za devět dní naší charitativní cyklotour na kole se nám podařilo vysbírat penízky na další pobyt pro dětičky s rodiči a sourozenci, který bude v říjnu na krásném hotelu Buchlov. Díky patří každému kdo pomohl. Nejen cyklistům, kteří šlapali do pedálů a zvládli mnohdy náročný terén i tempo, ale i lidem na Moravě a na Slovensku, kteří přispěli na rekondičně – regenerační pobyty pro malé bojovníky.

Našim cílem a posláním je aby celé rodiny mohli strávit zcela zdarma rekondičně regenerační pobyty s jinými rodinami ( které si tuto zákeřnou nemoc také prožili), pár dnů v krásném prostředí hotelů, kde zapomenou alespoň na chvíli na všechnu bolest, kterou si po dobu léčby prožili.

OS Život pro děti chce:

- Uvést do známosti problematiku a potřeby

- Návrat rodin do běžného života

- Vydat příručku pro rodiče

- Zavést internetovou poradnu

- Nákup přístroje Quantum Cell Expansion

Pomáhejte spolu s námi a podpořte tak dobrou věc.

Vždyť DĚTI…….

JSOU NAŠE NEJVĚTŠÍ POKLADY, PRO KTERÉ JSME OCHOTNI UDĚLAT COKOLI .

Můžete přispět: koupí náramku s nápisem život pro děti

koupit si tričko s logem

zaslat finanční částku na účet občanského sdružení

Život pro děti

Partneři projektu

Partneři

Mediální partner

mediální partner rádio kiss publikum